Per David Hutt en New Internationalist Magazines
 

Licadho

La setmana passada, a Phnom Penh, capital de Cambodja, vaig passar al costat d’un BMW d’or estacionat casualment al carrer. És a dir, la setmana passada vaig passar per un BMW Sèrie 5, cobert de 1.000 dòlars (780€) en or, en un vinil metàlic (he sentit que és el cost d’un treball de pintura com aquest). Alguns homes es van reunir al voltant del cotxe, aclucant els ulls i murmurant entre si, ja que el conductor observava nerviosament des d’un caixer automàtic.

Al principi vaig pensar que el objectiu del cotxe era dir: tinc més diners dels que mai veureu. Però després vaig pensar en l’altre misstage que aquest cotxe daurat enviava: ja no hem queden formes de malgastar els meus diners.

Mentre caminava a pocs carrers de distància del BMW daurat, una dona sense llar es va acostar amb un nadó…

View original post 2.083 more words

Anuncis

Deixa un comentari

